Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 24 septembrie 2010

Inainte sa incep, vreau sa precizez ca o sa fiu mai atent din punct de vedere gramatical. Pai de cand ochii doamnei diriginte se atintesc pe postarile mele, adio „Errare humanum est”!

Draga Dulce Deea,
Cum nu vreau sa iti las impresia unei persoane intemnitate in funebru, m-am gandit sa raspund postarii tale „Cu voi, Zanelor. Surorilor.”. Raspunsul meu lasa deoparte Demonii(dragostei sau de orice fel).

Am lasat fereastra deschisa. Asa puteti intra cu mireasma inserarii. Priviti la fruntea mea chinuita! Luati nectarul din cupele fluorescentelor stele si turnati-l usor pe fruntea mea. De ce nu veniti? De-ati sti cat v-am asteptat. Am sfredelit manunchiul zarilor, cu ochii arsi. In mine gol, afara gol…cerul gol si el. Am disperat!
Parca am zarit in faldul noptii pe Euterpe. Isi ducea melancolia in voaluri de matase antica. Am strigat si strigatul meu s-a stins incet. Sau poate era lumina lumanarii, palpaind firav. Urania, in danturi nebune de astre, scanteie bolta. Si noaptea se lasa. Apare luna. capul mi-l asez pe brat. M-au lasat fara vreo vorba?
Aud pe Melpomene suspinand usor. In spatele roselor moarte. Aduna pulbere de trandafir. Un spin i-a ranit degetul de zeita. Ce vis urat le-a departat? A moarte isi indoaie crengile, copacii. Tac. Ma ridic de la masa si ies afara. Va invoc! De noua ori in ritul inserarii. De nou ori plang, de noua ori strig… Veniti si-mi alinati durerea! Albastru iris pe osul sufletului greu. Imi impletiti lauri, nu vreau coroane de maracini. Prin inmiresmatele „Cai lactee”, voi pasiti! Pulbere de astri in cupe cretane sa imi aduceti!
Prin voi muzelor eu respir, prin voi sudori de sange scrijelesc pe file. Prin voi muzelor sfaram zorile si ma hranesc cu ambrozia zeilor. Prin voi muzelor, surorilor, eu sunt si voi fi…

Muza, fa-mi flaut din osul de durere al fiintei mele, flaut sa cante genunilor ceresti!

Read Full Post »